Artykuł sponsorowany

Jak odpowiednio wyeksponować towar w cukierni?

Jak odpowiednio wyeksponować towar w cukierni?

Drożdżówki, bezy, ciasta z kremem, bajaderki – aby zwiększyć sprzedaż wszystkich tych słodkości, należy wyeksponować je w cukierni tak, by klient nie mógł od nich oderwać wzroku. Przy okazji trzeba też zadbać o to, by wyroby cukiernicze były przechowywane w odpowiednich warunkach. Ułatwią nam to witryny chłodnicze. Na co warto zwrócić uwagę przy ich zakupie?

Jakie cechy powinna spełniać witryna chłodnicza?

Klienci odwiedzający cukiernię swoje pierwsze kroki kierują w stronę lady. Dzięki witrynie chłodniczej można w atrakcyjny i przejrzysty dla konsumenta sposób zaprezentować sprzedawane towary. Sama lada chłodnicza powinna cechować się estetycznym wyglądem. Ważna jest jakość przeszkleń, ustawienie półek oraz ich oświetlenie. Design witryny chłodniczej powinien być prosty i nowoczesny. Cała uwaga klienta ma skupić się na wyrobach cukierniczych. Jeśli chodzi o materiał, to warto wybierać lady chłodnicze wykonane ze stali nierdzewnej. Takie wyposażenie z pewnością posłuży nam na długie lata. Stal nierdzewna jest odporna na uszkodzenia mechaniczne i wilgoć. Do tego nie nastręcza wielu trudności podczas czyszczenia. To ważne podczas codziennego sprzątania i dezynfekcji. Uznanym producentem witryn chłodniczych dla lokali gastronomicznych jest firma Komat. Można tam znaleźć wysokiej jakości witryny chłodnicze w przystępnych cenach.

Rodzaje witryn chłodniczych

Witryny chłodnicze różnią się pomiędzy sobą designem, parametrami chłodniczymi i ilością miejsca na ekspozycję towarów. W przypadku dużych cukierni warto zainwestować w witryny modułowe, które można rozbudowywać według indywidualnych potrzeb. W sprzedaży są witryny z uchylnymi klapkami, zamknięte i otwarte. Te pierwsze ułatwiają klientom samodzielną obsługę. To rozwiązanie ma jednak pewne wady – trudniej utrzymać porządek wśród wyeksponowanych towarów. Większość właścicieli cukierni decyduje się więc na zakup witryn zamkniętych z drzwiami suwanymi od strony obsługi. Takie urządzenia skutecznie chronią wyroby cukiernicze przed temperaturą z zewnątrz, owadami, kurzem i dotykiem niezdecydowanych smakoszy. Jeśli chodzi o witryny otwarte, to stosuje się je głównie w barach sałatkowych, mlecznych i restauracjach. Rzadko można spotkać je w cukierniach.

Ile kosztuje witryna chłodnicza?

Trudno jednoznacznie określić koszt takiej inwestycji. Wiele zależy od wielkości urządzenia, jego parametrów technicznych oraz cennika producenta. Najtańsze lady chłodnicze kupimy za około tysiąc złotych. Te droższe mogą kosztować nawet kilkanaście razy więcej. Najlepiej skontaktować się z renomowanym producentem witryn chłodniczych i poprosić o wycenę. Specjalista pomoże też w dopasowaniu urządzenia do naszych potrzeb i oczekiwań.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error BŁĄD - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.