Artykuł sponsorowany

Jak spersonalizować stoisko na targi, by zwiększyć jego skuteczność marketingową?

Jak spersonalizować stoisko na targi, by zwiększyć jego skuteczność marketingową?

Jednym ze skuteczniejszych sposobów na pozyskanie nowych klientów i zwiększenie świadomości o marce jest udział w różnego rodzaju wydarzeniach branżowych, na przykład na targach. Należy jednak pamiętać, że konkurencja na rynku jest naprawdę duża, dlatego niezwykle ważne jest, aby zaprezentować się w niebanalny sposób, który przyciągnie uwagę przechodzących osób. Aby to zrobić, warto na przykład spersonalizować stoisko targowe. Jak się do tego przygotować?

Jakie stanowisko najlepiej sprawdzi się na targach? 

Decydując się na udział w targach, trzeba mieć na uwadze, że na evencie znajdzie się wiele firm, a przygotowane stanowisko będzie wizytówką firmy, a wiele osób, które będą brały udział w wydarzeniu, nie słyszały o niej wcześniej. Właśnie dlatego zwrócenie ich uwagi jest szczególnie trudne. Jedną z ważniejszych kwestii podczas wyboru ekspozytorów produktowych, podestów do prezentacji czy innych elementów jest to, aby były schludne i estetyczne, a produkty, które się tam znajdą odpowiednio wyeksponowane.

Mowa tutaj przede wszystkim o tym, że meble powinny być wykonane z dobrej jakości materiałów, na przykład aluminium uzupełnionego o elementy z PCV, plexi, forniru czy blach dekoracyjnych. Poza tym dobrze też zainwestować w konstrukcje, które są dodatkowo wyposażone w półki, szuflady czy szafki, które pozwolą na zachowanie porządku i przechowywanie dodatkowych akcesoriów, na przykład gadżetów promocyjnych z logiem firmy albo wizytówek i ulotek, które będą wręczane potencjalnym klientom.

Co wpływa na wyjątkowość stoiska targowego? 

Przedsiębiorcy, którzy chcą sprawić, aby ich stoisko targowe wyróżniało się na tle konkurencji, stają przed trudnym wyzwaniem. O to, w jaki sposób najlepiej sobie z nim poradzić, zapytaliśmy naszego rozmówcę, czyli specjalistę z firmy zajmującej się systemami wystawienniczymi z Warszawy Clever Frame, który powiedział nam:

- Aby skutecznie spersonalizować stoisko na targi, a jednocześnie zwiększyć skuteczność marketingową, trzeba przede wszystkim zadbać o to, aby znalazło się na nim logo i inne elementy charakterystyczne dla danej marki, na przykład kolorystyka czy hasło przewodnie. Dzięki temu osoby, które będą przechodzić obok, z pewnością ją zapamiętają. Poza tym dobrze też zaopatrzyć je w takie elementy, które z jednej strony będą atrakcyjne wizualnie, a z drugiej pozwolą na przekazanie większej liczby informacji. Mowa tutaj na przykład o ekranach LCD, na których mogą wyświetlać się krótkie spoty reklamowe czy dane kontaktowe. Na skuteczność stoiska z pewnością wpłynie też oświetlenie LED i inne elementy dekoracyjne. Nie sposób nie wspomnieć też o ulotkownikach, w których znajdą się krótkie i atrakcyjne graficznie broszury pozwalające wrócić do oferty wystawcy po zakończonym wydarzeniu. Dbając o każdy z tych elementów można mieć pewność sukcesu na targach.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error BŁĄD - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.