Artykuł sponsorowany

Na co zwrócić szczególną uwagę wybierając regały do sklepu?

Na co zwrócić szczególną uwagę wybierając regały do sklepu?

Wybór odpowiednich regałów sklepowych jest bardzo ważny. Pozwala nie tylko pokazać cały asortyment, ale także tak go wyeksponować, by ładne się prezentował. Oczywiście należy dobrać meble pod konkretne produkty. Warto też zwrócić uwagę na ich wygląd, by pasowały do ogólnego wizerunku sklepu i tworzyły jedną estetyczną całość. Na co jeszcze zwrócić szczególną uwagę wybierając wyposażenie do punktu sprzedaży? O tym w dalszej części artykułu.

Trwałość to podstawa

Meble sklepowe powinny być przede wszystkim trwałe i solidne, by można było zapełnić nimi towar, wykorzystując każdą wolną przestrzeń. Jest to tak samo ważne zarówno w przypadku regałów piekarniczych,  jak i regałów alkoholowych. Jednym z kluczowych parametrów, jaki należy wziąć pod uwagę to maksymalne obciążenie. Jaką łączną wagę produktów jest w stanie utrzymać regał, by klienci mogli bezpiecznie zdejmować z niego produkty. Tutaj nie nie można szukać pozornie tańszych rozwiązań, ponieważ mogą one przynieść więcej szkody niż pożytku. Przewracający się regał stanowi poważne zagrożenie dla zdrowia, a nawet życia i spowoduje z pewnością niemałe straty ekonomiczne.

Metalowe czy plastikowe? Które rozwiązanie wybrać?

Regały drewniane bardzo dobrze sprawdzą się w przypadku drogerii czy sklepów papierniczych. To ekologiczne rozwiązanie, dlatego idealnie będą współgrać także z wyrobami piekarniczymi. Zapewniają przejrzystą ekspozycję towarów, optycznie ocieplają wnętrze i można dobrać do nich stylowe dodatki w postaci np. wiklinowych koszy.

Natomiast regały metalowe, których szeroki wybór ma Gondola Regały Sklepowe, sprawdzą się w każdym punkcie sprzedaży. A już z pewnością wszędzie tam, gdzie oferowane są produktu cięższe, wymagające naprawdę stabilnych rozwiązań. Są proste w montażu, można je umieszczać praktycznie wszędzie, nawet w rogach i łatwo modyfikować. To rozwiązanie na długie lata.

Maksymalne wykorzystanie przestrzeni

Poszukując odpowiednich mebli sklepowych, warto wybrać takie, które umożliwią maksymalne wykorzystanie przestrzeni. Standardowym wyposażeniem każdego wnętrza są regały przyścienne. W zależności od potrzeb można je dowolnie zmieniać, a nawet montować na nich wieszaki. Nadają się do małych, średnich oraz wielkogabarytowych sklepów o różnych branżach.

Regały metalowe środkowe służą do ekspozycji tzw. towarów suchych. Ważne, żeby tak zaplanować ich ustawienie, by klient nie czuł się jak w labiryncie. Lepiej zatem będzie postawić kilka krótszych mebli niż jeden rozciągający się na większą część pomieszczenia. Przestrzeń sklepową można też uzupełnić o regały szczytowe, na których prezentowany jest zwykle towar promocyjny lub jego ostatnie sztuki. Natomiast do przechowywania bardziej delikatnych produktów wykorzystuje się meble zamknięte.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error BŁĄD - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.