Osoba prywatna, klient indywidualny
Stolarz bez wątpienia jest profesjonalistą w swoim fachu – jakość wykonania mebli stoi na bardzo wysokim poziomie, a doświadczenie zdobywane przez ponad 25 lat przekłada się na solidność i precyzję realizacji. Z pewnością można liczyć na fachową opinię i sugestie wynikające z wieloletniej praktyki.
Niestety, kontakt z klientem pozostawia wiele do życzenia. W relacji z klientem zabrakło elastyczności, otwartości na dialog i przede wszystkim szacunku. Wyrażanie się w sposób zbyt bezpośredni, a momentami wulgarny, jest absolutnie nie na miejscu i nie powinno mieć miejsca w kontaktach biznesowych. Również postawa nadmiernej pewności siebie, przejawiająca się w ignorowaniu sugestii klienta, nie sprzyja dobrej współpracy.
Szkoda, ponieważ profesjonalizm rzemieślniczy zasługuje na uznanie, ale niestety zostaje on przyćmiony przez sposób komunikacji. Klient powinien czuć się szanowany i traktowany z kulturą – tego elementu w tej współpracy niestety zabrakło.